Welcome To Awas Ada Boy Jangan Lupa Difollow Ya Silahkan Menikmati Artikel Dari Blog Kami Yang Ada Disini


Jumat, 29 Juli 2011

Ben Ashaari Cari Blog

200 blog diperlukan untuk contest ..


Ok .. memandangkan ramai nak aku teruskan contest tu , maka dengan ini aku nak buat la .. Aku akan mulakan petang ni dengan soalan pertama .. Ada 5 soalan kesemuanya .. 5 soalan bererti 5 hari .. satu hari satu soalan .. ok ?
Mula-mula , aku perlukan seberapa banyak blog yang mana para peserta akan meredah blog tersebut untuk mencari jawapan .. hehehe.. Cam cari harta karun la gitu ..
Hadiah pulak , korang boleh rujuk kat SINI .. Sila jangan nganga luas luas.. Baca betul betul.. ari tu ramai ingat aku nak bagi iphone.. Gila ke apa ? Baik aku jual jer dari bagi korang.. hahaha.. aku guwau jer.. tapi sila baca betul3 tau ...haa.. kang korang kata aku tipu lak ..
Ok.. memula aku nak blog blog yang sudi diredah untuk dijadikan panduan aku membuat soalan .. hehe.. kira nanti diorng pon akan redah gak blog korang .. Sapa untung ??? Haaaa...
Sila buat satu entri ..
  1. Letak header ben ashaari blog
  2. Tajuk : BEN ASHAARI CARI BLOG ..CEPAT ! dan linkkan ke entri ni ...
  3. Tulis apa saja dalam tu.. Apa yang korang tulis , insyaAllah akan dijadikan soalan oleh aku ..
  4. Siap ? Tinggalkan url entri korang di ruangan komen ini ..
Yang berminat , segera .. jam 3 petang ni ( 28/7/2011 ) .. aku tutup penyertaan ..

0 komentar:

Posting Komentar

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews