Welcome To Awas Ada Boy Jangan Lupa Difollow Ya Silahkan Menikmati Artikel Dari Blog Kami Yang Ada Disini


Minggu, 31 Juli 2011

Seksinya akak !! Seksanya sayaaa !!



"Warghh... seksinya akak !! "
Di depan aku , ada seorang perempuan muda yang mana dia merupakan kakitangan sebuah syarikat pengangkutan terkemuka negara...  Perghh ..
Nape pergh ?? Gila seks ke aku nih ? Mana mana lelaki yang berada belakang dia pasti akan kata gitu.. Perghhh .. Bukan Astagfirullah al a'zim... Tapi lepas PERGH tu baru istighfar banyak banyak.. cuci mata dulu.. hahaha.. menda free .. sapa suruh bagi kan ?
Perempuan tu pakai uniform yang mana aku rasa boleh bikin atuk yang tak larat jalan mampu berlari selaju Safee Sali ..  Haa.. faham kan ? Bila jalan , boleh kira langkah dia satu satu .. Ketat banget skirt dia weh .. hehe ..
Baju ? Tang baju ni satu hal... Baju putih.. ikut body.. Mungkin dia saja tempah gitu atau mmg takde size atau pon dia semakin membesar...
Baju dia putih dan dia pakai pakai bra color hitam.. Terang terang itam .. berdiri jauh pon leh nampak dah dia guna bra hitam ... Apakah mksudnya itu ?
" Eh.. lantak dia laa.. badan dia.. bra dia .. suka hati la warna apa dia nak pakai kan ? "
Yelah.. aku pon tak nak amik tau .. Tapi nak tanya satu je la.. dok kumpul dosa ke ??? Tu je aku nak tanya .. Kalau dapat pahala , aku pon nak pakai gak satu ! Ada member suggest aku pakai bra gak ni...
Lalalala..

0 komentar:

Posting Komentar

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews