Welcome To Awas Ada Boy Jangan Lupa Difollow Ya Silahkan Menikmati Artikel Dari Blog Kami Yang Ada Disini


Minggu, 31 Juli 2011

Teringin nak kritik blog ? Meh sini join ini segmen !



Aku tau.. ada blogger dok tunggu , apa segmen hari ini .. Haaa .. kali ni aku nak wat segmen KRITIK blog mereka !!! Jeng jeng jeng .. Aku pernah buat dulu .. tapi memandangkan ramai blogger baru bulan ni , maka aku nak buat satu round lagi ... hehehe..
Tujuan segmen ni adalah untuk memberi ruang pada rakan rakan blogger menegur secara terbuka dan bijaksana mengenai blog blog rakan yang lain .. Tak perlu menyorok punya arr..
Ok.. peringatan .. Mereka yang join segmen ni perlu bersikap terbuka.. Kena terima sebarang kritikan .. Mereka yang mengkritik TIDAK SAMA SEKALI DIBENARKAN untuk menggunakan bahasa kesat atau kasar !
Berminat ? Jom mulakan .. Ingat , hanya mereka yang join segmen ini saja dibenarkan mengkritik ! Yang tak join , korang rejek jer kritikan mereka tu , okeh ?
  1. Buat satu entri baru .. letak header Ben Ashaari Blog
  2. Tajuk : BEN ASHAARI TANYA BERANI KE KRITIK BLOG AKU ? dan linkkan ke entri ini ..
  3. Tuliskan sepatah dua untuk mereka yang bakal kritik blog korang .. Tinggalkan link entri korang di ruangan komen.
  4. Bagi mereka yang masuk ke blog lain untuk mengkritik , sila kritik dengan ikhlas.. Tamo PUJIAN ! Cari kekurangan blog itu dan bagitau pada pemiliknya..
  5. Selepas kritik , sertakan url entri penyertaan korang ni di ruangan blog mereka .. Kemudian , blogger yang dikritik tu , sila balas kunjungan dan kembalik kritik blog mereka ! Adil la kan ?
  6. Tolong ikhlas .. jangan tipu .. Blogger yang mana rasakan komen tersebut tidak membina , dibenarkan untuk tidak membalas kunjungan mereka .. Hehehe.. kejam kan ?
Citer banyak takde .. jom ON ! OFF kul 10 malam ... copek ... Senarai url di SINI

0 komentar:

Posting Komentar

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews