Welcome To Awas Ada Boy Jangan Lupa Difollow Ya Silahkan Menikmati Artikel Dari Blog Kami Yang Ada Disini


Rabu, 27 Juli 2011

santai bareng ben ashaari


Umum .. termasuk aku !

Bila kita blogwalking, kita baca entri rakan blogger kita jika ianya menarik minat kota.. betul ? Tapi apakah kita bacs sehingga faham mengenai isu atau isinya dan baru kita komen ?

Dua tiga hari ni , apa yg aku nampak ialah , ramai ( bukan besar bilangannya ) yg gemar baca sekali lalu dan terus ke ruangan komen lalu komen ..

Apa yg berlaku ? Terlepas point yg sebenarnya ...

Aku amik contoh .. entri "Eeeww ..boleh kerr?? " tu sebenarnya bukan berkisarkan air barbican ( yg telah disahkan Halal ...ada linknya disitu ) tetapi ramai yg terlepas pandang ..

Isu utama entri itu ialah , bab halal haram .. Ada antara kita amik kisah soal pemakanan .. tapi tak kisah soal aurat mahupun amanah dan sebagainya .. kita nak tutup lubang itu tapi terlepas pandang lubang yg utama ..

Dalam entri aku , kerapkali aku gunakan kandungan yg serampang dua mata .. bukan apa, aku tamo la ada kawan kawan pembaca terasa dengan entri aku ni ..

Apa yg aku pinta .. jika kita .. kau dan aku termasuk mereka .. jika nak tinggalkan komen , baca betul betul .. kalau tak , sendiri malu woooo...

0 komentar:

Posting Komentar

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews